26/07/2022

El nou degà Albert Sierra ja és part del Consell de l’Advocacia Catalana

Joan Ramon Puig imposa la medalla del Consell a Albert Sierra.

El nou degà del Col·legi de l’Advocacia de GironaAlbert Sierra va prendre possessió ahir com a membre del Consell de l’Advocacia Catalana (CICAC). Substituirà Carles McCragh, que ha format part del Consell durant 12 anys com a representant de la institució gironina.

L’acte, celebrat a la seu del CICAC a Barcelona, el president, Joan Ramon Puig, també degà de Figueres, li va imposar la Medalla del Consell.

Sierra va guanyar les eleccions al deganat el 30 de juny. Va obtenir el 72% dels vots per davant d’Anna Pagès que va rebre un suport del 30%. El nou degà va dir que una part de la feina s’ha d’acabar, però que la nova junta té projectes nous com la digitalització del col·legi o millores al torn d’ofici. Sierra està vinculat a la junta del col·legi des de fa 12 anys, i durant 8 anys ha estat responsable del Torn d’Ofici.

Redacció: Diari de Girona

Enllaç: https://www.diaridegirona.cat/comarques/2022/07/25/nou-dega-albert-sierra-ja-70154234.html

font: www.diaridegirona.cat