02/05/2022

El Col·legi de l’Advocacia de Girona dona la benvinguda a 25 nous col·legiats

L’acte d’imposició de les togues als nous col·legiats. | ICAG

El Col·legi de l’Advocacia de Girona (ICAG) va donar ahir la benvinguda a 25 nous col·legiats amb la imposició de togues durant la celebració de la festa patronal de Sant Raimon de Penyafort. En l’acte celebrat l’Auditori de Girona també es van entregar insígnies commemoratives i diplomes a 77 col·legiats gironins que compleixen 25 anys d’exercici professional i a sis més que han exercit durant 50 anys. Durant l’acte va tenir lloc l’agermanament de l’ICAG amb el Col·legi d’Advocats d’Oviedo, i es van lliurar els Premis Narcís de Sant Dionís, de Narrativa curta Sonia Ors i el de Fotografia.

El degà del Col·legi, Carles McCragh, va reivindicar l’exercici del dret com un dels millors instruments per tenir una societat més justa. El president del Consell de l’Advocacia Catalana, Joan Ramon Puig, va animar als col·legiats a fer servir el català a la justícia.

Redacció: Diari de Girona

Enllaç: https://www.diaridegirona.cat/comarques/2022/05/01/collegi-l-advocacia-girona-dona-65559410.html

Font: www.diaridegirona.cat