19/02/2024

Biblioteca digital de Tirant: accés gratuït a més de 6000 obres per als col·legiats i col·legiades

Us comuniquem que el Consell de l’Advocacia Catalana ha signat un acord amb l’Editorial Tirant lo Blanch per oferir la seva biblioteca digital a tots els col·legiats i col·legiades.

La Biblioteca digital de Tirant lo Blanch o núvol de lectura de Tirant és una plataforma de llibres electrònics de l'Editorial Tirant lo Blanc, des de la qual podeu consultar més de 6000 obres jurídiques.

Podeu accedir des la zona privada de la web de l'ICAG. A continuació cal que entreu a l'espai: Bases de dades / Biblioteca.

Funcionament: Es cerca el llibre i si és del teu interès es pot agafar en préstec (botó de la dreta: "Tomar prestado").

A continuació us passem les normes d'ús que ha establert l'editorial:

• La plataforma permet previsualitzar les 30 primeres pàgines, per veure si és interessant el llibre.
  • El préstec dels llibres és de 7 dies naturals. És a dir, durant aquest període es pot consultar el llibre a text complert.
  • Es poden agafar dos llibres simultàniament en préstec durant 1 setmana durant la qual els usuaris poden accedir a tot el contingut.
  • Hi ha un límit de 4 préstecs mensuals.
  • Es permet alliberar el llibre abans de la finalització del període préstec.
  • Impressions: 20 pàgines per usuari al mes.