26/07/2022

Albert Sierra, pren possessió com a conseller del Consell de l’Advocacia Catalana

El nou degà del Col·legi de l’Advocacia de Girona, Albert Sierra, va prendre possessió divendres com a nou conseller del Consell de l’Advocacia Catalana. Sierra relleva en el càrrec al degà sortint, Carles McCragh, que ha format part durant els darrers dotze anys del Consell que representa els catorze Col·legis de l’Advocacia de Catalunya.

Albert Sierra va resultar escollit en les eleccions celebrades el dia 30 de juny com a nou degà del Col·legi de l’Advocacia de Girona. Sierra relleva el degà sortint, Carles McCragh, que ha format part del Consell durant els darrers dotze anys. El nou degà de Girona ha pres possessió en el decurs del plenari celebrat aquest divendres pels degans i deganes dels catorze Col·legis d’Advocats de Catalunya a la seu de la institució, a Barcelona, durant el qual el president, Joan Ramon Puig, li ha imposat la Medalla del Consell de l’Advocacia Catalana.

Nascut a Girona el 1974, Sierra es va llicenciar en Dret per la Universitat Nacional d’Educació a Distància l’any 2000. Especialitzat en Dret Civil i concursal, exerceix com advocat en el seu propi bufet, a Girona, i també presta els serveis de Torn d’Ofici i Assistència al Detingut. Durant els darrers vuit anys ha format part de la Junta de Govern de l’ICAG, presidint la Comissió del Torn d’Ofici.

El Consell de l’Advocacia Catalana és l’òrgan representatiu dels Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya, que té adherits els de les Illes Balears, Perpinyà i Andorra, i que aplega més de 40.000 col·legiats.

Redacció: El Jurista

Enllaç: https://www.eljurista.cat/2022/07/24/albert-sierra-pren-possessio-com-a-conseller-del-consell-de-ladvocacia-catalana/

Font: www.eljurista.cat