Veure tota l'activitat

Xerrada: DIFUSIÓ DELS SERVEIS TELEMÀTICS QUE OFEREIX L'INSS

16 de desembre

Circular 153/2022

Benvolgudes companyes i benvolguts companys,

Us informem que l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Girona ofereix una xerrada sota el títol: DIFUSIÓ DELS SERVEIS TELEMÀTICS QUE OFEREIX L'INSS, la qual tindrà lloc el proper 16 de desembre de 2022 a les 11:00 hores al saló d’actes del mateix Col·legi.

La presentació anirà a càrrec de la Sra. Marta Araus Llompart. Advocada i Presidenta de la Comissió de Dret Laboral de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Girona.

La xerrada la impartirà la Sra. Alicia Gómez Rodríguez, Subdirectora de Informació Administrativa, informes de cotització i subsidis de la Direcció Provincial de Girona - INSTITUT NACIONAL DE LA SEGURETAT SOCIAL.

Tindrà una durada aproximada de 2hs30m, i serà de caire gratuït, no obstant demanem compromís d’assistència enviant missatge a secretaria@icag.cat

Salutacions cordials,

Albert Sierra Vicens