09/02/2016

Ignasi Puig, nou membre del Consell Assessor del Síndic de Greuges

El degà del Col·legi d'Advocats de Terrassa n'és membre per a la Prevenció de la Tortura i d’altres Tractes o Penes Cruels, Inhumans o Degradants. Puig és el representant del Consell de l'Advocacia Catanala

El degà del Col·legi d'Advocats de Terrassa (ICATER), Ignasi Puig i Ventalló, ha estat nomenat membre del Consell Assessor del Síndic de Greuges per a la Prevenció de la Tortura i d’altres Tractes o Penes Cruels, Inhumans o Degradants. Puig va ser escollit pel Parlament i nomenat per la seva presidenta, Carme Forcadell, com a nou degà representant del Consell de l’Advocacia Catalana.

El Consell Assessor del Síndic de Greuges per a la Prevenció de la Tortura té per funció d'assistir i assessorar el Síndic en l'exercici de les funcions que li corresponen com a Autoritat Catalana per a la Prevenció de la Tortura i d'altres Tractes o Penes Cruels, Inhumans o Degradants.