01/11/2014

Biblioteca virtual des del web de l’ICAG i conveni amb la biblioteca de la UdG

Biblioteca virtual des del web de l’ICAG

i conveni amb la biblioteca de la UdG

Circular núm. 142/2014

Benvolgut/uda,

Et comuniquem que estrenem una nova Biblioteca, però en aquest cas és virtual perquè puguis consultar els llibres i agafar-los en préstec sense necessitat de desplaçar-te.

És una prova pilot: hem adquirit 50 llibres per començar. Si se’n fa us, anirem incorporant nous llibres electrònics.

Heu d’accedir-hi des de la zona restringida de la pàgina del Col·legi: www.icag.cat Biblioteca / Serveis on-line / Biblioteca virtual. Properament incorporarem un baner perquè hi accediu també des de la pàgina d’inici del web col·legial.

Mireu bé, les instruccions d’ús que trobareu en aquest nou apartat de la Biblioteca.

Per altra banda, us recordem que tenim un conveni amb la Biblioteca de la UdG (el Col·legi fa un pagament anual) per tal que els col·legiats pugueu accedir a les instal·lacions d’aquesta Biblioteca i utilitzar el servei de préstec. Us animem a utilitzar aquest servei.

Una salutació ben cordial,

Eva Collell