Veure totes les formacions

17/09/2021

Taller “És negociació positiva o és mediació?
ICAG

Circular 115/2021

Benvolgut company, benvolguda companya,

T’informem que la Comissió de Mediació i d’ADR del Consell de l’Advocacia Catalana, amb la col·laboració de la Comissió de Mediació i Resolució Alternativa del Conflicte de l’ICAG, ha organitzat pel proper dia 17 de setembre, de 10h a 13h, a la seu col·legial, un Taller sota el títol “És negociació positiva o és mediació? L’advocacia, figura clau per obrir alternatives en interès dels clients”, adreçat a tota l’advocacia i també, molt especialment, a l’advocacia del TOAD i SOJ..

Confrontament o cooperació? Voluntarietat o necessitat? Blancs i negres o la importància dels matisos? Saps com la mediació pot beneficiar al teu despatx? En aquest Taller abordarem les diferències entre negociació i mediació: dos processos per acompanyar el client en situacions d'alta intensitat. Descobrirem eines que ens permetran oferir alternatives per trobar el màxim benefici per a totes les parts implicades.

Com a ponents del Taller comptarem amb la intervenció de:

• Mercè Alaball, Sòcia fundadora de Khimera. Mediadora i consultora en gestió de conflictes. Acreditada en mediació relacional. Especialitzada en mètodes alternatius de resolució de conflictes en organització i empresa. Professora en mediació i negociació en màsters i postgraus en diverses universitats i col·legis professionals, com el Màster de Família i Successions, el Màster en Dret dels Negocis, el Màster de Mediació de l'ICAB i del Curs de Mediació del CICAC. Entrenadora en habilitats comunicatives, desenvolupament professional i lideratge. Mediadora de la Societat Catalana de Mediació en Salut.

• David Espinós, Soci fundador de Khimera. Assessor en comunicació, especialitzat en prevenció i gestió de crisi i en habilitats per parlar en públic. Llicenciat en Humanitats i periodista. Autor del llibre "Dar la cara es la clave. Cómo comunicar sin miedo en situaciones de crisis". Professor en comunicació estratègica i de crisi en màsters i postgraus a ESADE, UPF, UPC i diversos col·legis professionals, com el Màster de Família i Successions, el Màster en Dret dels Negocis, el Màster de Mediació de l'ICAB i del Curs de Mediació del CICAC.

La inscripció és gratuïta, amb compromís d’assistència, a través de l’adreça electrònica secretaria@icag.cat

La realització del Taller computarà 3h de formació continuada en mediació.

Cordialment,

Josep Viella i Massegú

President de la Comissió de mediació i resolució alternativa del conflicte

Girona, 9 de setembre de 2021