Veure totes les formacions

23 de febrer de 2023

Circular 17/2023

Benvolguda companya, benvolgut company

T’informem que el proper dijous 23 de febrer es realitzarà, a la sala d’actes de la seu col·legial, la Jornada de Dret Laboral, sota el nom “ANÀLISIS DE LA REGULACIÓ DE LES NOVES MODALITATS CONTRACTUALS, LES PRÀCTIQUES NO LABORALS I EL REGISTRE DE JORNADA”, organitzada per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Girona, el Col·legi d’economistes, el Consell de Col·legis de Graduats Socials i el Col·legi Oficial de Gestors Administratius.

El contingut de la sessió serà el següent:

• Contractació temporal / Contracte fixe- discontinu
  • Estatut del becari i pràctiques no laborals
  • Registre de jornada

Ponent: Sr. Jorge Pérez Pérez, Doctor en Dret; Delegat a Catalunya de la Direcció Especial de la Inspecció de Treball i Seguretat Social; Professor de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data i lloc: Dijous 23 de febrer de les 16h. a 18:30h. Sala d’actes de l'ICAG.

Preu: 25€

Inscripcions: Omplint el següent formulari https://forms.gle/QQAizYk9is13g9nj9

Pagament: Procedirem a fer el càrrec de l’import del curs al compte corrent que ens consta a la teva fitxa.

Ben cordialment,

Albert Sierra Vicens