Veure tota l'activitat

21/01/2026

LES MESURES DE SUPORT DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT: ON SOM I CAP A ON ANEM

Circular 2/2026

Dia: Dimecres 21 de gener de 2026 

Horari: 15:30h

Format: Presencial Sala d'actes ICAG i via ZOOM

Preu: Col·legiats/des ICAG 20€ o Bonus ICAG  

          NO col·legiats/des ICAG: 30€ 

Inscripcions: https://forms.gle/ZmMYVHUXbuChnBXr5

A l'enllaç de les inscripcions tindràs un apartat per preguntar respecte els dubtes que tinguis, ja que no hi haurà opció de fer preguntes on-line.

Les inscripcions estaran obertes fins el dimarts dia 20 de gener a les 12h. Enviarem l'enllaç ZOOM el mateix dimecres 21 a les 12h.

Adjutem el programa amb les ponències 


Benvolgut/da company/a,

T’informem que el curs de formació sobre la LES MESURES DE SUPORT DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT: ON SOM I CAP A ON ANEM  tindrà lloc el 21 de gener de 2026.

Atès que la Circular 155/2022 establia que per poder causar alta a la llista única de defensors judicials cal acreditar la formació específica, et comuniquem que la realització d’aquest curs permetrà la incorporació a la llista.

Requisits per demanar la incorporació a la llista de defensors/es judicials única per a tota la demarcació del Col·legi:

  • Mínim 10 anys d’exercici professional.
  • Formació específica (realitzant el curs del 21 de gener compleix aquest requisit).

Les sol·licituds d’alta a la llista es poden enviar a secretaria@icag.cat 

Properament informarem sobre l'horari i el programa. 

Cordialment,
Albert Sierra Vicens
Degà