Mostra a Girona sobre el català en el món judicial

16/03/2016

La Direcció General de Política Lingüística, el Departament de Justícia i els col·legis professionals del món del dret organitzen l'exposició En català, també és de llei, que es podrà visitar al Palau de Justícia de Girona fins al 24 de març. La mostra, emmarcada en la campanya del mateix nom, presenta una sèrie de plafons que expliquen diverses qüestions relacionades amb l'ús del català en el món judicial, i vol sensibilitzar la ciutadania sobre la validesa legal dels documents fets en català i la necessitat que es faci valdre l'opció lingüística pel català quan es tracta amb els diferents professionals del sector.

L'exposició també passarà pels jutjats de Girona (del 29 de març al 7 d'abril), els de la Bisbal (de l'11 al 20 d'abril), els de Figueres (del 21 al 29 d'abril) i la seu del Col·legi d'Advocats de Girona (del 2 al 17 de maig).

Font i Foto: El Punt Avui