La Comissió de drets dels animals del Col·legi d'Advocats de Barcelona s'oposa a "qualsevol espectacle o activitat que fereixi els animals"

04/04/2014
La seu de l'entitat acull aquest dijous i aquest divendres el IV Congrés sobre els drets dels animals

La Comissió de drets dels animals del Col·legi d'Advocats de Barcelona (ICAB) s'oposa a "qualsevol espectacle o activitat que fereixi els animals". Aquesta és una de les tesis principals que s'han defensat durant la primera jornada del IV Congrés sobre els drets dels animals, que se celebra a la seu del col·legi fins a aquest divendres.

La Comissió considera "inacceptable" que "en ple segle XXI" se celebrin esdeveniments on es maltractin animals, ja sigui "una festa tradicional amb toros o braus" o un espectacle de circ, "on alguns animals no reuneixin les mínimes condicions per viure amb dignitat", segons la responsable de la comissió, Carmen Valenzuela.

Font: ACN