Girona s'afegeix al Dia Europeu de la Mediació

20/01/2017

Els avantatges de la mediació com a procediment per a la resolució de conflictes i explicar la manera com s'ha implementat a diferents països és un dels objectius de la jornada Compartim experiències en mediació, que s'esdevindrà al llarg del dia d'avui al Col·legi d'Advocats de Girona, coorganitzat amb la delegació gironina del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya, la Cambra de Comerç de Girona i el Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya. La jornada de treball s'emmarca en la celebració, avui, del Dia Europeu de la Mediació. L'objectiu és promoure la mediació entre la ciutadania i els professionals mediadors i no mediadors. La ponència inaugural anirà a càrrec de Carles Mac-Cragh Prujà, degà de l'il·lustre Col·legi d'Advocats de Girona; Jordi Martinoy, director dels serveis territorials de Justícia a Girona; Francisco Molinero Ruiz, president de la junta rectora del Col·legi Oficial de Psicologia a la delegació de Girona; Domènec Espadalé, president de la Cambra de Comerç de Girona, i Núria Carrera, degana del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya.

Les ponències del matí abordaran la implementació de la mediació a Catalunya, l'Argentina, Colòmbia, França i Itàlia. A la tarda, es faran tallers pràctics, com ara de diferents vessants de la mediació en l'àmbit del consum i l'empresa.

Font i Foto: El Punt Avui