Els advocats catalans, contra els canvis en la justícia gratuïta

02/04/2014
Rusca denuncia que la nova llei “perjudica el ciutadà i és més burocràtica”

El degà del Col·legi d'Advocats de Barcelona, Oriol Rusca, juntament amb la degana del col·legi de Madrid, Sonia Gumpert, i un responsable del Consell General de l'Advocacia Espanyola, Francisco Javier Lara, van denunciar ahir, a Madrid, que el projecte de la llei de justícia gratuïta, ideada pel ministre Alberto Ruiz-Gallardón i que es va aprovar el 21 de febrer passat, “perjudica greument el ciutadà”.

Rusca va detallar que “hi haurà més burocratització en els tràmits que s'han de fer per sol·licitar-la” i va assegurar: “És intolerable que es consideri com abús de sistema per part dels ciutadans la necessitat d'haver de recórrer tres vegades en un any al servei de justícia gratuïta”. El degà va afegir que es reunirà amb diputats catalans al Congrés per redreçar la norma.

Font: El Punt Avui