El conseller Rull participa a la I Trobada de la Comissió de Protecció dels Drets dels Animals

27/10/2016
El conseller de Territori i Sostenibilitat. Josep Rull, participarà demà dijous, 27 d’octubre, a la I Trobada de la Comissió de Protecció dels Drets dels Animals (CPDA) en la que participen totes les CPDA dels Col·legis d’Advocats d’Espanya.

L’acte tindrà lloc a les 16.30 hores, a la seu del Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB) (C. Mallorca, 283. Barcelona).

Prèviament, a les 16.00 hores, el conseller Rull juntament el degà de l’ICAB, Oriol Rusca; la diputada de la Junta de Govern de l’ICAB i responsable de la CPDA, Esther Palmés, i la presidenta de la mateixa Comissió, Magda Oranich, atendrà els mitjans de comunicació.