#BCN’: com lluita Barcelona contra la violència masclista?

30/11/2017

La regidora de Feminismes i LGTBI de l’Ajuntament de Barcelona anuncia formacions al professorat d’escoles bressol per evitar rols estereotipats El Col·legi d'Advocats recomana que les dones que vulguin denunciar per violència sexista es facin acompanyar de professionals de l'advocacia des del primer moment per garantir una resolució de la denúncia amb més garanties. Des de la Fundació Surt es demana acabar amb estereotips com que hi ha víctimes dolentes. En aquesta edició del '#BCN' parlem sobre la violència masclista, abordem els seus orígens i tractem les maneres d'evitar la transmissió de rols de sexe.

Parlem també sobre com cal afrontar judicialment els casos de violència masclista i esbrinem quins recursos ofereix l'Ajuntament de Barcelona per lluitar contra aquesta xacra. Hem convidat Olga Arderiu, diputada de la Junta del Govern de l'ICAB i responsable de la Comissió de Dones Advocades; Laura Macaya, directora del servei SIRGA de la Fundació Surt i Laura Pérez, regidora de Feminismes i LGTBI de l'Ajuntament de Barcelona.

Font i Foto: betevé.com