Trobada per debatre la reforma processal del Dret Matrimonial Canònic

19 d’octubre, de 19h a 20.30h

Circular 128/2017

Benvolgut/uda company/a,

Amb motiu de la reforma processal del Dret Matrimonial Canònic que es va iniciar el dia 8 de desembre de 2015, el Tribunal Eclesiàstic de Girona amb la col·laboració del Col·legi d’Advocats de Girona,  ha organitzat una trobada amb el Mn. Cosme Badia, Secretari del Tribunal Eclesiàstic de Girona, i els advocats d’aquest Col·legi que ho creguin del seu interès, amb l’objectiu de comentar la referida reforma processal, les perspectives dels advocats que tracten assumptes de nul·litat matrimonial i també dels qui presumiblement els pugui interessar, i així entrar en diàleg sobre les qüestions que proposin els presents.

La trobada es celebrarà el proper 19 d’octubre, de 19h a 20.30h a la seu col·legial.

La inscripció és gratuïta, amb compromís d’assistència, al correu secretaria@icag.cat

Cordialment,

Girona, 19 de setembre de 2017