Taula rodona - “CONSEQÜÈNCIES JURÍDIQUES DE L'ACTUAL CRISI EN ELS INFANTS I ADOLESCENTS”

dimarts, 10 desembre, 2013 - 19:00
Lloc:
Sala d’actes del Col·legi d'Advocats

Taula rodona

“CONSEQÜÈNCIES JURÍDIQUES DE L'ACTUAL CRISI EN ELS INFANTS I ADOLESCENTS”

Dimarts 10 de desembre, 19h.

Circular 163/2013

Benvolgut/uda company/a,

Els infants i adolescents són els que més pateixen qualsevol tipus de crisi, i l´econòmica no és una excepció. L’augment de la pobresa en els últims anys ha elevat el nivell de vulnerabilitat de les famílies  i per tant dels infants d’estar en una situació de desemparament que pot comportar mesures protectores.  Al mateix temps la crisi comporta una disminució dels recursos de l'Administració per fer front a situacions d'urgència, com pot ser l'arribada de menors no acompanyats, situació que es dóna diàriament, i que està rebent respostes institucionals, com a mínim, qüestionables. Per tractar de tot això, i coincidint amb el dia internacional dels Drets Humans, el 10 de desembre,  la Comissió de Drets Humans i Estrangeria del Col·legi organitza una taula rodona a la sala d’actes del Col·legi d'Advocats, amb els següents participants:

-Albert Parés, advocat social i formador, entre altres temes, en dret dels menors no acompanyats.

-Montserrat Bastit, magistrada del Jutjat de menors de Girona

-Jordi Martinoy, advocat. Cos superior jurista Generalitat de Catalunya