Sessió formativa sobre LEXNET i eJustícia

13 de novembre

Circular 2015/2015

Benvolgut/da company/a,

Atesa la proximitat de la implantació del sistema de presentació d’escrits judicials de forma telemàtica, LEXNET, de la probable implantació a Catalunya del sistema E-JUSTÍCIA, i de la necessitat de poder emprar eines com el CORREU ELECTRÒNIC amb seguretat, encriptat i amb signatura digital, hem previst pel proper 13 de novembre, a la sala d’actes del Col·legi, celebrar dues sessions formatives.

Les sessions seran gratuïtes i exclusives per a col·legiats, amb el següent horari perquè tothom pugui escollir el que millor s’adapti a les seves necessitats:

- Primera sessió:         de 15.30 a 17.30 hores

- Segona sessió:          de 17.30 a 19.30 hores

Pots comunicar la teva inscripció a secretaria@icag.cat, indicant si t’inscrius a la primera sessió o a la segona. Ambdues sessions tindran el mateix contingut, segons el programa que es detalla tot seguit.

Ben cordialment,

Josep Viella i Massegú

President de la comissió d’informàtica i noves tecnologies de l’ICAG

Girona, 21 d’octubre de 2015