Llegítima o legítima? - Jornada sobre recursos de català per a advocats

dimecres, 16 juliol, 2014 - 19:00
Lloc:
Col·legi d’Advocats de Girona

Llegítima o legítima?

Jornada sobre recursos de català per a advocats

Circular 94/2014

Benvolgut/uda company/a,

No recordes mai si és llegítima o legítima? Plaç o termini? Dubtes a l’hora de traduir habida cuenta? A mayor abundamiento? Vine al taller pràctic i coneixeràs tots els recursos lingüístics gratuïts que hi ha a Internet especialment dissenyats per als advocats que utilitzen o volen utilitzar el català en el seu exercici professional. Descobriràs nous diccionaris i glossaris, les últimes novetats en formularis jurídics, el traductor automàtic i les bases de dades legislatives en català, entre molts altres recursos gratuïts.

És molt recomanable que els assistents portin el seu ordinador portàtil o bé la seva tauleta tàctil (i la targeta ACA en cas que la tinguin), ja que el taller pretén ser una sessió pràctica en què s’utilitzaran els recursos lingüístics exposats.

Aquesta activitat l’organitza el Col·legi d’Advocats de Girona juntament amb el Consell de l’Advocacia Catalana, i  s’emmarca dins el Pla de Treball 2014 que la Comissió de Llengua del CICAC ha signat juntament amb la Generalitat de Catalunya per impulsar l’ús del català en l’àmbit jurídic.

Us animem a que hi vingueu, primer perquè hem d’aconseguir normalitzar l’ús del català als jutjats, i en segon lloc perquè cal que aquest català sigui entenedor i correcte,  i que no ens limitem a meres traduccions literals del castellà.  Val la pena que hi  dediquem dues hores, i  compensem amb la nostra assistència a la jornada l’esforç de la Comissió, del Col·legi i del Consell de Col·legis d’Advocats. No hi ha excuses!

Inscripció: gratuïta

Pots remetre la teva inscripció a secretaria@icag.cat

Ben cordialment,

Marta Alsina Conesa