dijous, 22 octubre, 2015 - 17:15

22 i 23 d’octubre

Circular 108/2015

Benvolgu/uda company/a,

La Càtedra d'Immigració, Drets i Ciutadania de la Universitat de Girona, amb el suport del Col·legi d'Advocats de Girona, ha organitzat unes jornades per als propers 22 i 23 d’octubre sobre la qüestió de L’exercici del Dret de llibertat religiosa en el marc laboral i de la funció pública. Podeu accedir al programa accedint a la pàgina web:

Les jornades són gratuïtes.

La sessió del dijous 22 per la tarda es portarà a terme a la Facultat d’Educació i Psicologia, al Barri Vell.

La sessió del matí del divendres 23 es realitzarà a la Sala d’actes del Col·legi d’Advocats de Girona.

Qui acrediti la presència tant la tarda del 22 com al matí del 23 rebrà un certificat d’assistència.

Com a ponents intervenen professorat universitari i magistrats, tant del Tribunal Suprem com de l'Audiència Nacional.

Aquestes jornades estan dirigides pel Dr. Ferran Camas Roda en tant que Director del Projecte de recerca de la Generalitat de Catalunya titulat: Cap a una carta de valors a Catalunya? La gestió de la diversitat religiosa en l’àmbit de treball i de l’ocupació pública.

Cordialment,

Girona, 14 d’octubre de 2015