JORNADA SOBRE LA LLEI DE SEGONA OPORTUNITAT

divendres, 13 juliol, 2018 - 10:00
Lloc:
Sala d'actes de la seu col·legial

Jornada sobre la Llei de segona oportunitat

13 de juliol

Circular 126/2018

Benvolgut company, benvolguda companya,

En el marc de la campanya “Segona oportunitat” que hem impulsat des del Consell de l’Advocacia Catalana, des del Col·legi d’Advocats de Girona i en col·laboració amb la Diputació de Girona, compromesa també en la difusió d’aquest mecanisme per resoldre les situacions de sobreendeutament, el proper divendres 13 de juliol, a la seu col·legial, tindrà lloc una jornada de formació sobre la Llei de segona oportunitat, segons el programa que s’adjunta.

En aquesta ocasió, comptarem amb la participació del Sr. Carlos Puigcerver, magistrat del Jutjat de 1a Instància 50 de Barcelona, especialitzat en segona oportunitat.

En el marc de la jornada també s’informarà de la campanya i de l’acord amb la Generalitat per a la cobertura de l’assistència jurídica gratuïta de tot el procediment, fase extrajudicial i fase judicial.

La inscripció és gratuïta, amb compromís d’assistència, a l’adreça electrònica secretaria@icag.cat

Cordialment,

Girona, 6 de juliol de 2018