divendres, 4 octubre, 2019 - 09:30

4 d’octubre

Circular 103-2019

Benvolgut company, benvolguda companya,

T’informo que el proper 4 d’octubre, de 9.30h a 13.30h, a la seu col·legial, es realitzarà una Jornada sobre la intervenció lletrada en matèria de víctimes de tràfic d’éssers humans.

Tal i com t’informava a la circular del TO 12/2019, aquest curs habilitarà per a l’exercici en el Torn d’assistència a la víctima de tràfic de persones.

La inscripció és gratuïta, amb compromís d’assistència, a través de l’adreça electrònica secretaria@icag.cat

Cordialment,

Girona, 18 de setembre de 2019

PROGRAMA

9.30h a 9.45h. Presentació de la jornada, a càrrec de Carles Mac-Cragh Prujà, Degà de l’ICAG, i d’Albert Sierra Vicens, President de la Comissió del Torn d’Ofici de l’ICAG.

9.45h a 11.15h. El protocol de protecció de víctimes de tràfic d’éssers humans i la seva aplicació en l’àmbit de la intervenció lletrada.

Ponents: Jordi Espelt, advocat especialitzat en dret d’estrangeria i membre de la Comissió de drets humans i estrangeria de l’ICAG, i Pau Masó, advocat especialitzat en dret d’estrangeria i membre de la Comissió de drets humans i estrangeria de l’ICAG.

De 11.15h a 11.30h. Pausa.

De 11.30h a 12.30h. Drets i atenció integral a víctimes de tràfic.

Ponent: Rosa Cendón - Coordinadora de l’àrea de relacions institucionals i incidència de SICAR.cat, entitat que ofereix atenció integral a dones i infants víctimes del tràfic d’éssers humans per a la seva recuperació i la restitució dels seus drets.

De 12.30h a 13.30h. Especial tractament processal de la víctima de tràfic i la figura del ministeri fiscal (tutela, coordinació i protecció).

Ponent: Isabel de Escalante - Fiscal especialitzada en matèria d’estrangeria i tràfic d’éssers humans de la demarcació de Girona.

L’assistència a la jornada habilitarà a les persones col·legiades que es trobin al torn d’ofici d’estrangeria i de violència de gènere a donar-se d’alta al nou torn de víctimes de tràfic d’éssers humans.

divendres, 4 octubre, 2019 - 09:30