JORNADA sobre "Incidències de les últimes reformes legals en el tractament de sinistralitat viària"

dilluns, 27 maig, 2019 - 18:00
Lloc:
Videostreaming "Sala d'actes del Col·legi"

27 de maig per videostreaming

Circular 64/2019

Benvolguda companya, benvolgut company,

Ens plau informar-te que el Consell de l’Advocacia Catalana ha col·laborat amb l'Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de SABADELL i  l'Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de LLEIDA  per organitzar les següents conferència:

- “Incidències de les últimes reformes legals en el tractament de sinistralitat viària”, 27 de maig  de 2019 a partir de les 18.00h

Aquesta conferència s’oferirà presencial des de l’ICA de LLEIDA i per videostreaming (en directe i diferit).

Adjuntem el programa amb tota l’ informació, que també pots consultar des del web del CICAC, www.cicac.cat

Ben cordialment,

Girona, 20 de maig de 2019