Jornada “MEDIACIÓ I PRÀCTIQUES COL·LABORATIVES” - DIA EUROPEU DE LA MEDIACIÓ

divendres, 19 gener, 2018 - 09:30

DIA EUROPEU DE LA MEDIACIÓ

19 de gener de 2018

Universitat, Advocats, Psicòlegs, Treballadors Socials i Cambra de Comerç, units per potenciar la Mediació

Circular 180/2017

Benvolgut/uda company/a,

LA UNIVERSITAT DE GIRONA, L’IL·LUSTRE COL·LEGI D’ADVOCATS DE GIRONA, EL COL·LEGI OFICIAL DE PSICOLOGIA DE CATALUNYA-DELEGACIÓ GIRONA, EL COL·LEGI OFICIAL DE TREBALL SOCIAL DE CATALUNYA-DELEGACIÓ GIRONA I LA CAMBRA DE COMERÇ DE GIRONA, IMPULSEN UN CONVENI PIONER A CATALUNYA QUE SE SIGNARÀ EN EL MARC DE LA CELEBRACIÓ DEL DIA EUROPEU DE LA MEDIACIÓ, EL PROPER 19 DE GENER DE 2018.

El conveni de col·laboració per a l’elaboració de l’informe-diagnòstic i el desenvolupament de les bases del Projecte “Girona Mediació” entre la Universitat de Girona (UdG), l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Girona (ICAG), el Col·legi oficial de Psicologia de Catalunya-Delegació de Girona, el Col·legi oficial de Treball Social de Catalunya-Delegació de Girona i la Cambra de Comerç de Girona, és un cas inèdit a Catalunya per potenciar aquesta fórmula de resolució de conflictes. El conveni sorgeix de la bona experiència dels darrers anys en l’organització conjunta de la jornada anual per potenciar la mediació. La jornada que se celebrarà el mateix dia de la signatura del conveni vol ajudar a conèixer el món de la mediació, una metodologia que s’està implantant i que comença a donar molts bons resultats.

Els signants del conveni creuen que el projecte Girona Mediació és “necessari per promoure conjuntament noves iniciatives adreçades a conèixer els motius pels quals la mediació, com a sistema de resolució de conflictes, no té encara la implementació que seria desitjable, tot arribant a les conclusions que permetin una major visibilitat a partir d’ara”.

El conveni es circumscriu “a la investigació, formació, promoció i difusió de la cultura de la mediació i a la realització d’un projecte consistent en establir un diagnòstic de la situació actual de la mediació a l’àmbit territorial de Girona”.

El proper divendres 19 de gener de 2018 tindrà lloc la Jornada “MEDIACIÓ I PRÀCTIQUES COL·LABORATIVES”, a l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Girona, Pl. Vicens Vives, 4. Aquesta jornada que constarà de diferents ponències i tallers té com a objectiu ser un reflex de la realitat en el món de la mediació, fent una anàlisis de la metodologia que s’està implementant, anant més enllà del propi procediment.

Adjunt et detallem la informació de la jornada.

Cordialment,

Josep Viella Massegú

President de la Comissió de mediació i resolució alternativa del conflicte

Girona, 20 de desembre de 2017