Formació tributària – econòmica – mercantil

8 d’abril

Circular 41/2019

Benvolgut company, benvolguda companya,

En aplicació del conveni de col·laboració amb l’Associació Espanyola d’Assessors Fiscals (AEDAF) i el Col·legi de Censors Jurats de comptes de Catalunya, et detallo la propera sessió programada.

Es visionarà a la seu col·legial per videostreaming, el dilluns 8 d’abril, de 18.00h a 19.30h, i serà gratuïta per als col·legiats.

Per fer la inscripció cal activar l’enllaç corresponent i omplir les dades que es demanen (és suficient amb indicar el nom, cognoms,  i adreça electrònica, per rebre documentació):

Dilluns, 8 d’abril de 2019:  La recent doctrina i jurisprudència relativa a diferents qüestions controvertides en l’IVA.

Inscripció:

Cordialment,