El Col·legi d’Advocats de Barcelona acull la conferència anual de l’advocacia jove europea (EYBA)

dijous, 12 juny, 2014 - 19:00
Lloc:
Col·legi d’Advocats de Barcelona

Barcelona 11/6/2014. Tot està a punt al Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB) per acollir la celebració anual de l'European Young Bar Association (EYBA), una associació europea sense ànim de lucre, fundada fa més de 20 anys, que representa en una sola veu a joves advocats procedents dels col·legis d’advocats de tot Europa.

Més de 100 advocats es reuniran els dies 12,13 i 14 de juny per participar-hi. La inauguració del Congrés, que tindrà lloc demà dijous, a les 19h, a la seu de l’ICAB (Mallorca 283) comptarà amb la participació del degà del Col·legi d’Advocats de Barcelona, Oriol Rusca, i del conseller de Justícia, Germà Gordó.

En aquesta ocasió el Congrés servirà per tractar, d’una banda, la jurisprudència de la cort penal internacional i la justícia universal, i de l’altra, per donar a conèixer el procediment holandès de reclamació col·lectiva de danys, un sistema que pot servir com a referència per a la resta d’estats membres de la Unió Europea.

A més d’aquests temes també s’analitzarà l’impacte a nivell internacional dels noms de domini; la normativa laboral aplicable a l’advocat jove; la normativa d’emprenedors en diferents països i el dret concursal.

El congrés també servirà per fomentar el networking a través d’un taller específic que tindrà lloc el divendres 13 de juny d’11 a 14h.

Podeu consultar el programa detallat a través de http://www.eybaagm2014.com/

CONVOCATÒRIA

Acte

Dia i hora

12 de juny a les 19h, inauguració 13 i 14 de juny, conferències.

Col·legi d’Advocats de Barcelona Mallorca 283

Per a més informació: