Curs de Màrqueting jurídic: diferenciar-se i captar clients

Dia: 
dijous, 12 juny, 2014 - 16:00
Lloc: 
Col·legi d’Advocats de Girona

 

Curs de Màrqueting jurídic: diferenciar-se i captar clients

12, 19 i 26 de juny

Circular 71-2014

Objectius

 

-  Fixar els objectius i l’estratègia de màrqueting del despatx

-  Descobrir les oportunitats del mercat i el que volen els clients

-  Diferenciar-se en el mercat de serveis jurídics

-  Aprendre tècniques de captació i fidelització de clients

-  Aprendre a preparar, executar i controlar el Pla de Màrqueting

 

Continguts

 

1. El màrqueting de serveis jurídics

· Què és el màrqueting

· Beneficis del màrqueting per a un despatx o advocat individual

· Estratègia i objectius de màrqueting: les 4 preguntes essencials

· El mix de màrqueting

2. L’anàlisi del despatx i el mercat

· Anàlisi DAFO (Debilitats, Amenaces, Fortaleses i Oportunitats)

· Conèixer el mercat i saber que volen els clients

· Posicionar-se i diferenciar-se en el mercat

· El valor i el preu dels serveis jurídics: com fixar el preu dels serveis

3. Captació i fidelització de clients

· Importància de la segmentació per determinar el clients potencials

· Tècniques per atraure nous clients i vendre serveis jurídics

· Els mitjans online com a canals de captació de clients: web, blog i xarxes socials

· Construir una marca corporativa i personal

· Fidelitzar i extreure un major rendiment dels clients actuals: expectatives i venda creuada

4. Preparar i executar un Pla de Màrqueting

· Estructura i parts

· Accions de desenvolupament de negoci

· Accions de notorietat i reputació

· Accions de posicionament i comunicació corporativa

· Pressupost de màrqueting

· Indicadors de control

 

Durada:

 

Dijous dies 12, 19 i 26 de juny, de 16.00h a 18.00h.

Lloc:

Col·legi d’Advocats de Girona

Preu:

Col·legiats ICAG i d’altres – 85€

Col·legiats ICAG <3 anys d’exercici – 60€

 

Ponents:

 

Jordi Estalella del Pino. Soci de la consultora de gestió, màrqueting jurídic i innovació +MoreThanLaw, llicenciat en dret i màster en comunicació empresarial i institucional per l’EADA, ha exercit l’advocacia durant quinze anys, els últims deu com a soci del despatx CODINA CAVESTANY-CANALDA. És professor de la UOC en habilitats de comunicació, màrqueting jurídic i organització i gestió de despatxos. Actualment la seva investigació es centra en els canvis del mercat legal i els seus efectes en els advocats, despatxos, organitzacions i consumidors. És autor del llibre èxit de vendes “El Abogado eficaç”, col·laborador a diverses revistes del sector jurídic, ponent habitual en els col·legis d’advocats, universitats i associacions d’advocats i blogger a www.jordiestalella.com, considerat un dels vint blogs jurídics en espanyol més influents.

 

Paula Fernández-Ochoa. Sòcia de la consultora de gestió, màrqueting jurídic i innovació +MoreThanLaw, llicenciada en dret i diplomada en estudis empresarials a l’ICADE, postgrau en administració i direcció d’empreses a l’UPF i programa de desenvolupament directiu a l’IESE. Ha sigut advocada en MAZARS, MALUQUER ADVOCATS i GARRIGUES, gerent de despatx del grup LEGÁLITAS i Business Development & Communications i Community Manager a ROCA JUNYENT. Docent a l’ISDE, Facultat de Comunicació Blanquerna i a l’ADM Business School, ponent a ESADE, UIC i altres organitzacions. Coautora dels llibres electrònics “Es algo personal, 2 años intensivos de marca personal” (2012), “Soy mi marca o no soy nada” (2013), de SOYMIMARCA, i autora de nombrosos articles de màrqueting jurídic.

 

 

dijous, 12 juny, 2014 - 16:00
AdjuntMida
PDF icon Butlleta d'inscripció13.97 KB