dimecres, 13 maig, 2015 - 18:00

EN MATÈRIA DE VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Circular 42/2015

Benvolgut/da company/a,

T’informo que els propers dies 13, 15, 20, 22, 27 i 29 de maig, i els dies 5, 10 12 i 17 de juny d’enguany es realitzarà, a la sala d’actes de la seu col·legial, el CURS D’ESPECIALITZACIÓ PER A LA INTERVENCIÓ LLETRADA EN MATÈRIA DE VIOLÈNCIA DE GÈNERE.

Recorda que l’assistència a aquest curs (mínima del 80%) i la superació d’una prova obligatòria que es realitzarà al final del curs, et permetrà incorporar-te al torn de guàrdia de víctimes de violència de gènere de Girona, Blanes, La Bisbal d’Empordà, Olot, Sant Feliu de Guíxols, Santa Coloma de Farners, Ripoll, al torn de guàrdia de presumptes agressors de violència de gènere de Girona així com al torn d’ofici especialitzat de Violència Domèstica (sistema de designes) en tot l’àmbit territorial del Col·legi; sempre i quan es subscriguin els compromisos i obligacions particulars d’aquests torns i s’acompleixin la resta de requisits per a l’alta al Torn d’Ofici.

Pots formalitzar la inscripció a la Secretaria del Col·legi d’Advocats de Girona en el moment de presentar la butlleta, o bé fent l’ingrés al c/c “LA CAIXA” ES95 2100 8101 91 2200092267, i passant posteriorment el comprovant i la butlleta d’inscripció al FAX 972 20 04 23 o al correu-e secretaria@icag.cat

El termini d’inscripció finalitza el proper divendres dia 8 de maig. Places limitades.

El preu del curs és de:

• Col·legiats i alumnes Màster en Advocacia: 150€
  • No col·legiats: 250€

Objectiu del curs :

Analitzar la greu problemàtica de la violència de gènere des d’una perspectiva pluridisciplinar, atenent a la necessària coordinació que ha d’existir en tots els professionals implicats en aquest tema per tal de poder atendre a la víctima de maltractaments amb el màxim de garantia i eficàcia.

Donar a conèixer els recursos existents a la demarcació de Girona, tant a nivell psicològic com assistencial, adreçats a la víctima de maltractaments.

Aprofundir en els aspectes jurídics i processals, tant de l’àmbit civil com penal, analitzant les recents reformes legislatives i jurisprudencials.

Ben cordialment,

Girona, 23 d’abril de 2015