CONFERÈNCIA sobre "La llei reguladora dels contractes de crèdit immobiliari 23 de maig per videostreaming

dijous, 23 maig, 2019 - 18:00
Lloc:
Videostreaming "Sala d'actes del Col·legi"

CONFERÈNCIA sobre "La llei reguladora dels contractes de crèdit immobiliari

23 de maig per videostreaming

JORNADA sobre "Incidències de les últimes reformes legals en el tractament de sinistralitat viària"

27 de maig per videostreaming

Circular 64/2019

Benvolguda companya, benvolgut company,

Ens plau informar-te que el Consell de l’Advocacia Catalana ha col·laborat amb l'Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de SABADELL i  l'Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de LLEIDA  per organitzar les següents conferències:

- “La nova Llei 5/2019 de contractes de crèdit immobiliari”, que tindrà lloc el dijous 23 de maig  de 2019 a partir de les 18.00h.

Aquesta conferència s’oferirà presencial des de l’ICA de SABADELL i per videostreaming (en directe i diferit).

- “Incidències de les últimes reformes legals en el tractament de sinistralitat viària”, 27 de maig  de 2019 a partir de les 18.00h

Aquesta conferència s’oferirà presencial des de l’ICA de LLEIDA i per videostreaming (en directe i diferit).

Adjuntem el programa amb tota l’ informació, que també pots consultar des del web del CICAC, www.cicac.cat

Ben cordialment,

Girona, 20 de maig de 2019