Conferència sobre Accions Judicials a l’Estat Francès

dia 18 de desembre

Circular 165/2013

Benvolgut/uda company/a,

En el marc de la comissió de DRET INTERNACIONAL I DE LA UE hem preparat una conferència-coloqui que entenem pot ser del teu interès. Es celebrarà a la sala d’actes del Col·legi el dia 18 de desembre de 2013 a les 19.00 h.

La ponència estarà a càrrec de l’advocat Pierre BECQUE, Ancien Bâtonnier de l’Ordre des Avocats des Pyrénées-Orientales (ex-degà del Col·legi d’Advocats de Perpinyà), sobre la matèria

• ACCIONS JUDICIALS DE RECLAMACIÓ A FRANÇA: TIPUS DE PROCEDIMENT, TRIBUNALS I ACTUACIÓ DELS ADVOCATS NACIONALS I ESTRANGERS. ELS AUXILIARS JUDICIALS.
  • EXECUCIÓ CONTRA BÉNS SITUATS A L’ESTAT FRANCÈS: INVESTIGACIÓ DE BÉNS I PROCEDIMENTS D’EXECUCIÓ.

L’assistència és gratuïta però cal comunicar la inscripció a secretaria@icag.cat per tal d’assegurar plaça.

Les inscripcions s’admetran per rigorós ordre de recepció.

Confiem en la teva assistència.

Ben cordialment,

Santi Soler i Colomé

President de la Comissió de Dret Internacional i de la UE.

dimecres, 18 desembre, 2013 - 19:00