Conferència: Estalvi d’impostos en temps de Crisis: El Cadastre

1 de desembre

Circular 120/2015

Benvolgut/uda company/a,

Fruit del conveni de col·laboració entre el Col·legi i RISC VALOR SA, empresa de valoració homologada pel Banco de España amb el número de registre 4456 per a la realització de valoracions de béns i dretsels col·legiats disposen d’un descompte del 10% en el preu dels seus serveis.

A més, el proper dia 1 de desembre, RISC VALOR SA oferirà als col·legiats una conferència gratuïta sobre “Estalvi d’impostos en temps de Crisis: El Cadastre.”

Tindrà lloc a la sala d’actes del Col·legi a les 18.00 hores i finalitzarà a les 19.30 hores aproximadament.

Pots comunicar la teva inscripció a secretaria@icag.cat

En el document adjunt trobaràs el programa de la conferència i un resum de les tarifes dels serveis de valoració que ofereix Risc Valor SA.

En l’espai reservat als col·legiats en el web del Col·legi pots trobar un enllaç.

Ben cordialment,

Girona, 2 de novembre de 2015